sterrenkinderen.reismee.nl

Aftellen

Het is echt aftellen nu. Nog 2 1/2 week en dan vertrek ik op vrijdag 22 juli naar Peru.

Heb ik alles geregeld nu? Inentingen, paspoort, juiste kleding, medicijnen, pinpas op wereldpinnen, RV, AV, VOG, ESTA..... CHECK!

Ja alleen nog een flightbag ophalen die ik mag lenen.

Hoe gaat mijn heenreis eruit zien?

Ik vlieg om 16.20u eerst naar Londen. Daar blijf ik 3 uurtjes en dan door naar New York. Daar blijf ik 2 uurtjes en dan door naar Lima. Daar blijf ik 1 1/2 uur en dan door naar Cusco waar ik zal worden opgehaald door iemand van de Stichting Mijn Bestemming. Dan mag ik pas na 2 dagen werken en nog hoger doorreizen naar het tehuis, want ik moet eerst acclimatiseren en wennen aan de hoogte. Al met al bijna 19 uur in het vliegtuig en ca. 25 uur onderweg.

Tja je moet er wat voor over hebben ;)

PS Ik heb 300 extra fotoruimte gekregen dus kan jullie met 500 foto's verblijden straks. @bedankt Hans (ook voor alle moeite!)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!