sterrenkinderen.reismee.nl

Laatste voorbereidingen.

Tja en wat zijn die laatste voorbereidingen dan?

Behalve wassen, je voorraadkast leeg eten en je vluchtgegevens checken? Voor de rest ben ik klaar. Nou ja....loop een pietsie achter met mijn Spaanse les....ahum....en moet de uitdaging nog aan gaan om alles voor een klimaat van 0-30 graden in 1 backpack rugtas te krijgen....

De laatste donaties komen binnen. Doneren kan nog t/m donderdag via NL87INGB0667103732 o.v.v. sterrenkinderen.

De vluchten net gecheckt en zijn bevestigd. Ik vlieg met American Airlines via Londen en New York en dan denk je toch heel kort even 'oh jee' als de aanslag van Nice vers in je geheugen zit, maar ik heb volgens mij nog veel te veel te doen op deze aardbol en vertrouw heilig op het universum dus ik ben vastberaden gewoon veilig en gezond weer thuis te komen ;-).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!