sterrenkinderen.reismee.nl

Dag 0

Nou het was me een weekje. Ziekenhuis in en uit, maar met 2 verschillende antibioticakuren, coatingpillen en de (preventieve) hoogteziekte tabletten mag ik over een paar uur (16.20u) de lucht in. Eerst naar Londen, dan New York, Lima en door naar Cuzco. Ik hoop daar al met al rond een uur of 17.00u Nederlandse tijd aan te komen.

Gisteren me nog zwaar in het zweet gewerkt om alle was weg te werken en mijn huis schoon achter te laten. Toen alles verzamelt n.a.v. alle lijstjes die ik had gemaakt wat mee te nemen. Het is 9 jaar geleden dat ik naar een ander werelddeel vloog dus ik moest wel even nadenken over de do’s en don’ts, maar volgens mij is het gelukt. Ik heb voor de zekerheid mijn mascara ook maar als liquid ingepakt in de handbagage haha. Toch is het lastig om kleding in te pakken als het voorschrift is “van tropische hitte tot bittere vrieskou”.

Ik heb totaal E225,- aan donaties binnengekregen waarvoor mijn hartelijke dank iedereen! Uiteraard horen jullie waar het straks aan uit gegeven gaat worden

In het vliegtuig en tijdens de overstappen genoeg tijd om mijn informatiepakket te lezen met de beschrijving van alle kinderen die in het tehuis wonen. Verder mijn Spaans opvijzelen, ik heb nieuwe muziek op mijn telefoon gezet en mijn e-reader staat vol.

Daar gaan we dan….

PS: je moet individueel op de foto's klikken om het onderschrift te kunnen lezen.

Reacties

Reacties

Sandra

Heel veel succes!!!!
Maar doe voorzichtig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!