sterrenkinderen.reismee.nl

Dag 9 Valle Sagrado

Vandaag ben ik naar de heilige vallei geweest. Naar de ruines van Pisac, Ollantaytambo en Chinchero. Geluncht in Urubamba. Was een Peruaans buffet voor ca. 10 euro. Super lekker alleen moesten we het erin proppen, want we hadden maar 20 minuten. Beetje jammer. Wat ook jammer, enorm kut, was is dat ik mijn bolito van gisteren niet bij me had. Dat bleek een ticket te zijn voor allerlei dingen die dan afgestempeld worden. Wist ik veel! Niemand mij verteld, want anders had ik dat ticket natuurlijk gisteravond niet weggegooid... Dus moest ik alleen voor vandaag een nieuw ticket kopen, wat me dus 20 euro extra koste. Kut dus. Maar ja. Terug gaan was ook geen optie vond ik. Al die ruines met mijn enkel was te doen, maar echt chill was het niet.

Ik vond de ruines van gisteren (Muray) wel leuk, maar de omgeving van het mountainbiken en de zoutvlaktes leuker. De ruines van vandaag leken allemaal op elkaar. Het zijn allemaal oude Inca terrassen.

Vanmorgen 8.00u vertrokken, nu is het bijna 21.00u dus weer een lange dag. Morgen naar school en ¨s middags werken. En ik hoop eindelijk een wasserette te vinden die open is, want ik heb schoon ondergoed nodig hahaha.

Chao!

Reacties

Reacties

Huda

Geweldige verslagen Cynthia. Thanks For sharing..
Doe aub voorzichtig..XXH

Tamara

Zo beleef je nog eens wat. De beste vakantie verhalen zijn later waarvan je niks van te voren wist en het toch hebt gedaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!